Osobnost hotelu

Osobnost hotelu

Šárka Matějková
 
Ani pro tentokrát neopomeneme využít šance představit veřejnosti v čele s našimi hosty osobnost hotelu z řad našeho profesionálního týmu. Seznamte se s Guest relation manažerkuo hotelu Carlsbad Plaza, paní Šárkou Matějkovou.
 
Po vystudování renomované střední hotelové školy v Mariánských lázních bylo zřejmé, kudy povede Šárčina životní dráha. Z minulosti si nese zkušenosti i z jiných karlovarských hotelů, ale hotely společnosti Eden Group pro ni byly osudové. Šárka Matějková kromě rodné češtiny hovoří také rusky, anglicky a německy, své dovednosti stále zlepšovala díky různým pozicím v hotelech Eden Group - Eboli, Ester a Eliška, kromě toho i v Zámeckých Lázních.
 
Šárka v hotelu Carlsbad Plaza pracuje od jeho otevření v roce 2005, podle jejích slov měla to štěstí být členem pre-openingového týmu. Svou nynější kariéru začínala na pozici Front office manager, kde díky svým schopnostem a motivaci se stále zlepšovat, postoupila od dubna roku 2012 na pozici Guest relation manager. Zajímá Vás náplň práce takového manažera? Jedná se samozřejmě o péči o hotelové hosty, především členy Prestige clubu. Tito hosté jsou zvyklí na nejvyšší standardy služeb, a tak za pomoci celého hotelového týmu nesmí dojít k sebemenším výkyvům kvality. Další velkou skupinou, o kterou se stará, jsou hosté, kteří navštíví hotel poprvé, těm je potřeba vždy nabídnout pomocnou ruku a být jim průvodcem alespoň v prvních dnech pobytu.
 
A nyní pár slov samotné Guest relation manažerky Šárky Matějkové: „Každý z našich hostů je něčím jedinečný, někdo uvítá osobního průvodce v novém prostředí, chce cítit oporu, jiný rád objevuje sám a těší se z nových zkušeností v cizím městě, cizí zemi. Individuální přístup k hostům během celého pobytu považuji za jeden z nejdůležitějších pilířů své práce. Získat si důvěru a nikdy nezklamat reálná očekávání našich hostů, je pro mě zárukou dalších šťastných setkání.“.

Fotografie

Newsletter

↑ nahoru