Radka Pavúková: Pochvala hostů mě těší

Radka Pavúková pracuje pro společnost Eden Group již dvanáct let. Za tu dobu se z postu recepční vypracovala na managerku housekeepingu. „Na práci šéfky úklidu mě nejvíc baví řešení provozních záležitostí, které se během dne vyskytnou. Někdy je potřeba se rychle rozhodnout, umět zvážit informace a co nejlépe zareagovat na vzniklou situaci, ať už jde o záležitosti týkající se zaměstnanců nebo klientů. Každá nová situace mě učí. Nikdy nevím, co se během dne stane, je to trochu adrenalin!“ usmívá se Radka Pavúková a vzpomíná na situaci, kdy se v prádelně rozbil obrovský mandl a ona musela během několika minut zcela přeorganizovat práci a naplánovat harmonogram, kam, kdy a čím se bude vozit prádlo ke zpracování jinam. „Na to, že se denně v hotelové prádelně zpracovává na 1000 kilogramů prádla, to nebyla lehká situace. Nejdůležitější ale bylo, aby naši klienti nepocítili vzniklý problém, na kvalitě poskytovaných služeb!“

Pro Radku je spokojenost návštěvníků hotelu nejdůležitější, proto ji baví vést padesátičlenný tým podřízených: „Ráda sleduji, jak se mí spolupracovníci chovají v kolektivu. Ke každému zaměstnanci si hledám správný způsob jednání, snažím se svůj tým vést v souladu s nároky na jejich pracovní zařazení a filosofii naší firmy. Díky této práci hodně poznávám i samu sebe.“

Každodenní povinnosti housekeeping managera zahrnují neustálé monitorování kvality úklidu pokojů, které pokojské poklízejí dvakrát denně, kontrolu společných prostor o ploše více než tisíc metrů čtverečních, a kvalitu přípravy prádla pro pokoje, restaurace i SPA. Dohlíží také na chod prádelny, práci uklízeček a hospodyň, řeší denní provozní a personální záležitosti nebo požadavky klientů. Vede školení personálu, jedná s dodavateli a dohlíží na řadu dalších záležitostí.

Vystudovaná ekonomka se zaměřením na obchod zná hotel dokonale, byla totiž součástí týmu, který před několika lety připravoval otevření Carlsbad Plaza: „Zahrnovalo to nejen přípravu personálu, ale také manuálu pro zaměstnance, zpracování provozních řádů nebo zajištění vybavení pro housekeeping.“ Po letech je na svou práci právem hrdá: „V dotaznících spokojenosti klientů je totiž úsek housekeepingu hodnocen nejlepšími výsledky,“ uzavírá Radka Pavúková.

Galerie

Radka Pavúková

Celá galerie

Datum publikování: 8.8.2011

Newsletter

↑ nahoru