Spokojení hosté mě vždy potěší

Jarmila Mrázková pracuje v hotelu „Carlsbad Plaza" na pozici recepční. Na podzim získala v soutěži „Mladý recepční roku 2008" v Praze exkluzivní Cenu poroty. Vedle práce studuje právo na Vysoké škole Karlovy Vary, hovoří anglicky, německy, rusky a španělsky a tajně sní o baru na pobřeží v teplých krajích.

1. Jak soutěž recepčních probíhala?

Výstup před porotou začínal rozhovorem a pokračoval hranou scénkou. Celkem nás bylo 10 soutěžících. Z mimopražských hotelů jsme byly jen dvě zástupkyně. Všichni soutěžili v uniformě svého hotelu.

2. Jaké znalosti porota prověřovala?

Otázky byly zaměřené na oblast hotelnictví. Porotci se ptali na mezinárodní hotelové řetězce působící v Čechách, na existující hotelové programy, internetové rezervační systémy nebo na význam anglických výrazů používaných v hotelnictví. Porotu ale také zajímalo, kde se my sami vidíme za pět, deset let a proč jsme na soutěž přijeli.

3. Jak vypadala hraná scénka?

Dostali jsme hotelová pravidla, kterých jsme se museli držet. Chvílemi to bylo matoucí, jelikož byla jiná, než na která jsme zvyklí z našich hotelů. Porotci prověřovali, jak v dané situaci zareagujeme a jak ji vyřešíme. Myslím, že porotu zaujala má komunikace v angličtině a snaha vyřešit situaci k prospěchu hosta. Přitom jsem se na soutěž nijak nepřipravovala, nejlepší přípravou je totiž samotná praxe a pak také pravidelná hotelová školení.

4. Co vás na práci v hotelu Carlsbad Plaza baví nejvíc?

Svoji práci mám ráda jako celek, od příjezdu do odjezdu hosta, plnění jeho přání a požadavků. Baví mě i administrativa spojená s prací recepční a práce s recepčním programem. Ráda hovořím cizími jazyky a setkávám se s různými typy lidí. Carlsbad Plaza bych doporučila pro jeho jedinečnost – v Karlových Varech nenajdete hotel s tak širokou nabídkou lázeňských služeb a zároveň konferenčních možností. Mým nejoblíbenějším místem je hlavní recepce. Jsme totiž stěžejním bodem pro naše klienty. Spokojení hosté mě vždy potěší.

Galerie

Jarmila Mrázková

Celá galerie

Datum publikování: 7.8.2011

Newsletter

↑ nahoru