Ze zákulisí hotelu: Anthony Mannion

Vážení hosté hotelu Carlsbad Plaza, vážení čtenáři Carlsbad Revue, v letošním posledním vydání magazínu Carlsbad Vám naše pravidelná rubrika “Ze zákulisí hotelu“ opět poodkryje háv tajemna. Představíme Vám našeho supervizora a školitele, který hotelu pomáhá držet se těch nejvyšších kvalit, které náleží ke standardům nejprestižnější světové hotelové aliance “The Leading Hotels of the World“.

Patřit mezi 430 nejlepších hotelů z 80 zemí světa, je pro hotel Carlsbad Plaza velkou ctí. Hotel Carlsbad Plaza je součástí této aliance již od roku 2007 a naše členství je závislé na schopnosti hotelu neustále plnit na 800 kritérií, které “The Leading Hotels of the World“ kontroluje a vyžaduje. Náš hotel si dal za svůj cíl dodržování hned 1500 kritérií.

Provádíme proto neustále tréninky pro veškerý hotelový personál, což je prací již zmiňovaného externího supervizora, který plní také funkci trenéra zaměstnanců. Povězme si o něm alespoň v krátkosti.

Pan Anthony Mannion je rodák z Irska, většinu života prožil cestováním a prací v oblasti hotelnictví a stravování v zemích jako je jeho rodné Irsko, Velká Británie, Francie a USA. Od roku 2006 žije s rodinou v Karlových Varech, kde si během čtyř let dokázal vybudovat renomé a v roce 2010 přijal jedinečnou nabídku, pracovat jako trenér zaměstnanců v hotelu Carlsbad Plaza. Sám říká: „Tato práce je pro mě zajímavým, vážným a trvalým úkolem, který pomáhá každému zaměstnanci dosáhnout té nejvyšší úrovně kvality a já cítím velké pracovní uspokojení a jsem na ně hrdý.“.

Poslední kontrola hotelu Carlsbad Plaza v rámci “The Leading Hotels of the World“, kterou po celém světě provádí LQA (Leading Quality Assurance), proběhla v listopadu 2013 a náš hotel s hrdostí a úspěchem obhájil své členství s 85,5 % splněných kritérií, přičemž pro úspěšnost byl stanoven limit 82 % a každým rokem je tento limit navýšen o několik procentních bodů. Celosvětový průměr v roce 2013 hotelů patřících do aliance “The Leading Hotels of the World“ činí 82,2 %.

I do budoucna jsme připraveni udělat maximum pro naše neustále zlepšování, aby se u nás díky kvalitě služeb i hotelu jako celku naši hosté cítili jako doma a rádi se k nám vraceli.

 

Fotografie

Newsletter

↑ nahoru