Životní styl: Pěkně žhavá jízda v Buggati Veyron…

 

Můžete nám věřit, že v Buggati Veyron v žádném případě nevyužijete služeb svého řidiče, protože v tomto nadupaném stroji budete chtít sedět za volantem osobně. Tento produkční automobil byl představen v roce 2005 ve Vídni. Samotná historie třetího nejvýkonnějšího sériově vyráběného automobilu na světě započala mnohem dříve, a to v roce 1939, kdy automobilový závodník Pierre Veyron vyhrál závod 24 hodin Le Mans s Vozem Buggati 51A. Od těch dob si Buggati veze až do současnosti jeho jméno.

Člověk, je od přírody opatrný tvor, ale nemůžeme si odepřít, že milujeme rychlost a právě v rychlosti se snažíme neustále překonávat limity. A Buggati Veyron se svými tisíci a jedním koněm pod kapotou je tím pravým nástrojem rychlosti, již v prvním roce svého představení vytvořil světový rychlostní rekord o hodnotě 407,16 km/h. Není se čemu divit, že má Veyron hned 9 chladičů. Těchto exkluzivních žihadel bylo vyrobeno jen 300 kusů.

… a ještě žhavější v Buggati Veyron Super Sport
 

Jestliže jsme výše zmínili, že je Veyron třetí nejvýkonnější na světě, tak to jste možná slyšeli už i o prvním nejvýkonnějším produkčním automobilu na světě – Buggati Veyron Super Sport. Rychleji než valná většina supersportovních aut už jet asi nemůžete, pokud nevlastníte tuto “vesmírnou loď“ s omračujícími údaji. Pod kapotou má 1200 koní, což je o 200 koní více než normální Veyron, osmilitrový motor se šestnácti válci, z nuly na 160 km/h pod pět sekund, nebo 0–300 km/h za 14,6 sekundy. Zavřete oči, právě jste zařadili sedmý stupeň převodovky, když se kliková hřídel motoru otočí přesně 6400krát za minutu, obsah stolitrové nádrže Veyron Super Sport promění v horké plyny za necelých 8 minut. Super Sportů bylo vyrobeno v limitované edici pouhých 30 kusů s cenou 2.500.000 USD. Ale kdo by Buggati Veyron SuperSport nechtěl mít ve své garáži? 

Pokud toužíte po opravdu luxusní a klidnější jízdě, máme pro Vás připraven legendární automobil z dílny pánů Rollse a Royce s osobním řidičem, a věřte, že v tomto elegantním švihákovi se nejlépe sedí naopak na zadních sedadlech… 

Fotografie

Newsletter

↑ nahoru